کاش...

عشق یعنی.........

کاش...

 

یعنـــے میشود روزی برسد

که بیایــے

مرا در آغوش بگیری

بخواهم گله کنم ....

بگویے هیس

همه کابوس ها تمام شد ......

 

براي نمايش بزرگترين اندازه كليك كنيد

تمام چیزی که باید از زندگے آموخت ،
تنها یــــک کلمه است
"مےگذرد"
ولے دق می دهد تـــــا بگــــــــــــذرد....

 

Heartاون لحظه که گفتی : یکی بهتر از تورو پیدا کردم یاد اون روزایی افتادم که به ۱۰۰ تا بهتر از تو گفتم من بهـــتــرینو دارم

 

وقتی قبلابهترین هاروتوی یه نفردیده باشی سخت میتونی خوبی هاروتو یکی دیگه پیداکنی واسه همین همیشه تنهایی وخاطره دمارازروزگارت درمیاره

دلم هوایی میخواهدپرازنفس های تو

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 9 تير 1391برچسب:, ] [ 15:47 ] [ Leila ] [ ]